Odpowiedzi

2010-04-11T18:01:46+02:00
Proszę Cię Duchu Święty o siłę abym jak najlepiej przygotowała się do sakramentu bierzmowania.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:09:00+02:00
Duchu św który oczyszczasz serca i umysły nasze
bardzo cię proszę aby moje przygotowania do sakramentu
bierzmowania było dla mnie czymś szczególnym w moi życiu
aby moje życie doczesne zmieniło się na lepsze , barwniejsze
z radością wyczekiwania .


nie wiem czy dobre ale tak na myśl to mi przyszło
1 5 1