Znajdź i zapisz sentencję, które można by zadedykować:

- koleżance lub koledze
..............................................................................
- mamie lub tacie
..............................................................................
- ulubionej nauczycielce lub ulubionemu nauczycielowi
..............................................................................

2

Odpowiedzi

2010-04-11T18:06:25+02:00
Koledze, koleżance:
-Pielęgnuj i dbaj o przyjaźń, aby kwitła zdrowo jak najpiękniejszy kwiat.

mamie, tacie:
-W codzienności każda chwila, zwykłe dni są sprawdzianem naszej miłości.

nauczyciel, nauczycielka:
-Pasja wpływa na wyobraźnię i tworzy wizję w naszym umyśle, a ta z kolei popycha nas do skutecznego działania oznaczającego sukces!
lub to:
-Wraz ze wzrostem wiary, poszerza się nasza wyobraźnia.
11 5 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:23:30+02:00
Kolezance lub koledze
"Nawet cień przyjaciela starczy by uczynić człowieka szczęśliwym."

mamie lub tacie:
Rodzina jest w życiu oparciem, czymś co chroni, co daje życie"

nauczycielce lub nauczycielowi:
"Wielu jest nauczycieli, ale tylko nieliczni są wielkoduszni. Mo Ti "



11 4 11