Odpowiedzi

2010-04-11T18:04:54+02:00
Poniewaz wiazało sie to z odkryciem dynamitu
Nobel za pieniadze za które zarobil na dynamicie przeznaczyl czesc na nagrode nobla
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:06:27+02:00
Jak wiemy Nobel wynalazł dynamit. Wynalazł go on z myślą ułatwienia sobie życia (m.in w kopalniach) lecz ludzie odkryli inne zastosowanie dynamitu, używając go przeciw sobie np. na wojnach. dlatego jest on bardzo niebespieczny dla ludzkości.

pzdr