Odpowiedzi

2010-04-11T18:10:31+02:00
Myślę że biologię ,bo podobno było jakieś kiedyś zadanie z układu oddechowego, historii- najważniejsze daty. Tyle wiem od takiego nauczyciela z mojej szkoły co był kiedyś w komisji i wiedział jakie są pytania. Tyle wiem
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:11:16+02:00
Jeżeli chodzi o dobre napisane to Język Polski - pisanie biografii,zaproszeń,charakterystyk itp. różne słowa obce, bo jak ja pisałem to było pare zadań,np. Do czego słoży .......(w tych kropkach jakiejs obce slowo)
poćwicz czytanie ze zrozumieniem bo od tego zależy napisanie dobrej pracy,no i jeżeli masz jakiejś programy to ich używaj lub poszukaj jakiś dobrych gimnazjalnych i rozwiązuj je,ja tak zrobilem i napisalem 31/40 więc jak na mnie to nie jest źle ;)