Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:11:58+02:00
Nauka z pewnością jest bardzo potrzebna człowiekowi. Wiele lat trzeba było czekać, aby każdy z nas miał prawo do uczenia się. Doceniamy tą możliwość, jednak niejednokrotnie trudno jest nam poradzić sobie z ogromem materiału. Czasami narzekamy na szkołę, jednak tak naprawdę bardzo cieszymy się z możliwości nauki w polskiej szkole i zdobywania umiejętności potrzebnych w dorosłym życiu.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:16:35+02:00
Moje stosunki bywają różne, ponieważ muszę mieć chęć oraz ciekawy temat to wtedy robię szybko zadanko. Gdy mam nudny temat i muszę robić z przymusu wtedy długo robię moje zadanie domowe. Ale trudno tak czy nie muszę robić zadania , albo uczyć się bo grozi mi to oceną niedostateczną ( 1 ) .

A tak jak mówią nauka jest potrzebna i nic nie poradzisz. Trzeba ogarniać różny wymiar materiału.