Odpowiedzi

2009-11-03T19:19:05+01:00
Pieczeń przed upieczeniem wazy 1,92 kg
po upieczeniu i utracie wagi 1,28 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:20:05+01:00
1,6kg=100% 100%-20%=80% xkg=80% →x=1,6×80:100=1,28kg odp.po upieczeniu pieczeń będzie ważyć 1,28kg
2009-11-03T19:22:45+01:00
100% - 1,6kg <-masa mięsa przed pieczeniem
80% - x <-masa po pieczeniu

x=(80%×1,6kg)÷100%=1,28kg

Odp. Ta pieczeń waży 1,28kg.