Odpowiedzi

2010-04-11T18:15:10+02:00
To znaczy ze chodzisz do kościoła.. :))
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:27:09+02:00
Wykonywać polecenia Pana Boga . Być dobrym uczniem , służyć Bogu ...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:41:57+02:00
Być uczniem Chrystusa oznacza naśladowanie Go, staranie się żyć tak, jak On. Ludzie wierzący, jako uczniowie naśladujący swojego mistrza, widzą sens tylko w życiu według zasad, jakie Jezus nam zostawił.
Sam Jezus był dla nas przykładem, człowiekiem i Bogiem w jednej osobie. Pokazał nam, jak należy postępować. Przez całe swoje życie na Ziemi żył jako ubogi człowiek, ciężko pracował, mimo to pomagał wszystkim ludziom, dobrym czy złym, nawracał niewiernych. Dokonywał cudów, w które trudno uwierzyć ludziom niewierzącym. Oddał swoje życie, by umożliwić nam drogę do Ojca. Był świadectwem miłości Boga do ludzi.
My, chcąc być Jego uczniami, powinniśmy postępować tak, jak On, uważać Go za niepodważalny wzór. Możemy to czynić codziennie. Poprzez zwykłe czynności, jak bycie miłym i dobrym dla otaczających nas ludzi, pomoc innym. Ucząc się na lekcjach historii poznajemy bohaterów, którzy, podobnie jak Chrystus, oddali swoje życie dla dobra innych. Biorąc Jezusa za naszego przewodnika stajemy się lepszymi ludźmi. Nawet jeżeli ktoś twierdzi, że żyje po to, by naśladować jakiegoś jednego konkretnego świętego, nadal jest to naśladowanie Chrystusa (przez to, że każdy święty brał Go za swój wzór).
1 3 1