Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:15:02+02:00
Konstytucja jest podstawowym aktem prawnym. okresla relacje miedzy jednostka a panstwem oraz zasady ustroju politycznego i spolecznego panstwa. dlatego nazywana jest ustawa zasadnicza z ktora musza byc zgodne wszystkie akty prawne. uchwala sie ja inaczej niz inne ustawy.
1 5 1
2010-04-11T18:16:50+02:00
Konstytucja to zbiór podstawowych zasad funkcjonowania państwa, określający uprawnienia, sposób powoływania i strukturę organów władzy oraz podstawowe prawa i obowiązki obywateli.