Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:17:28+02:00
Dane
F = 500 N
s = 5 km = 5000 m
t = 2 h = 7200 s
Rozw.:
P= W/t
W = F × s
P = F × s/t = 500 N × 5000 m / 7200s = 347,2 W
2010-04-11T18:24:16+02:00
P = (F razy s) : t
2h = 7200 sekund
P = ( 500N/km razy 5000 m ) : 7200s
P = 250000 : 7200
P = 34,7 <-- w zaokrągleniu
Odp. Koń ciągnie z siłą 34,7 W
2010-04-11T18:26:23+02:00
W=F*S
W=500*5000=2500000J
P=W/t
p=2500000/7200
p=347,2
odp.Koń ciagnał wóz z moca 347.2 kW