Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:22:54+01:00
20000:40%=20000 : 40/100=20000x100/40=2000000:40=50000

Odp:Z usług tego biura skorzystało 50000.
1 5 1
2009-11-04T00:16:19+01:00
Biuro podróży Dookoła Świata podało, że aż 20 000 osób, czyli 40 % klientów biura, odwiedziło Egipt. Ile osób z korzystało z usług tego biura?

x-liczba klientów
20 000 =40%x
0,4x=20 000
x-20 000:0,4
x=50 000
1 5 1