Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:23:02+01:00
- porozmawac z najlepsza kolezanka
ich na najdluzszy spacer
polezec pare min
nie przesiadywac duzo godzin przy kompie
nie przemeczac sie

poczytac humory
2009-11-03T19:24:07+01:00
No więc: przychodzisz ze szkoły i jeśli jest piątek to siadasz przed telewizorm lub kompem, na telewizorze oglądasz filmy komedie itp. a na komie możesz gadać na gg, grać siedzieć w necie...
Możesz też wyjść na dwór, jeśli masz zwierzaka to pobaw się z nim, oczywiście lekcje odrób w sobote, bo inaczej stopnie w szkole się obniża.
No i możesz też spodkać się ze znajomymi i iść na miasto :PP
2 1 2
2009-11-03T19:24:39+01:00
Zjeść dobry, ciepły posiłek. Wybrać się na długi spacer.
Pobiegać na świeżym powietrzu. Odwiedzić najlepszą koleżankę.
Wybrać się popływać w czystej wodzie na basenie. Poczytać dobą książkę. Nie spędzać dużo czasu przed komputerem i telewizorem.
1 1 1