Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:21:31+02:00
Dzieci widzą więcej niż dorośli, patrza nie tylko oczyma ale także sercem.
Przerabiałam już Małego Księcia i myślę że to będzie to.
2010-04-11T18:22:19+02:00
Dzieci - są wrażliwe, bezinteresowne, ufne, mają wyobraźnię, osądzają sercem, łatwo przywiązują się do miejsca i osób
2010-04-11T18:22:53+02:00
Świat dziecięcy:
uczciwe,
wrażliwe,umiejące kochac,szanowac,
niewinne,
wesołe,szczęsliwe,

świat dorosłych:
źli,
zapracowani,dumni,niekochający,
uparci,dazacy do celu,nieumiejacy kochac