Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:21:52+02:00
Ogłoszenie
W tym roku organizujemy konkurs dla uczniów szkoły podstawowej na najpiękniejsza piosenkę wielkanocną. Pracę można oddawać do nauczycieli języka polskiego do dnia 15III2010roku.
Czekają wspaniałe nagrody dla 3 pierwszych miejsc oraz dla wyróżnionych prac. Zachęcamy do brania udziału w konkursie.
Samorząd Szkolny.
1 5 1
2010-04-11T18:23:03+02:00
Drodzy uczniowie!
Chcielibyśmy poinformować was o konkursie na najpiękniejszą pisankę wielkanocną.Zachęcamy do wzięcia udziału.

Samorząd
uczniowski
2010-04-11T18:23:27+02:00
Ogłoszenie
Drodzy uczniowie
Dnia 15.04.2010r przez Samorząd Ucznowski odbędzie konkurs na najpiękniejszą pisankę wielkanocną. Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych do konkursu. Za ten własnie konkurs dajemy 10pkt dodatkowo.
Samorząd Uczniowski