Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:20:19+02:00
F= 170 Hz
v= 340 m/s
l= ?

l= v/ f
l=340m/s / 170 Hz = 2m

Odp: Fala dźwiękowa ma długość 2m.


P.S Liczę na Naj ;*
3 3 3
2010-04-11T18:20:39+02:00
F - częśtotliwość = 170 Hz
v - prędkość = 340 m/s
Υ - długość fali = ?
v = Υf
Υ = v/f = 340/170 = 2 m
1 1 1
2010-04-11T18:22:13+02:00
Długosć fali obliczamy dzieląc prędkość ich rozchodzenia sie przez częstotliwość
340m/s/170Hz=2m
1 1 1