Odpowiedzi

2010-04-11T18:32:19+02:00
Czas: lata 1884-1885
miejsce: Afryka Północno-Wschodnia, Chartum, Omdurman, Faszoda, Góra Lindego, kraj Wa-himów, wybrzeże Oceanu Indyjskiego, pustynia, Mombasa
bohaterowie: Staś Tarkowski, Nel Rawlison, Kali, Mea, Idrys, Gebhr, Chamis, pies Saba, słoń King, pan Tarkowski, pan Rawlison
mam nadzieje, że tyle wystarczy
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:33:54+02:00
Miałam to na polskim . ;] .
Czas : koniec XIX wieku ( 1884 - 1885 )
Miejsce : Afryka północno-wschodnia ; pustynia , puszcza .
Bohaterowie :
Staś Tarkowski - 14 letni chłopiec urodzony i wychowany w Port-Saidzie ; ojciec polak , matka francuska .
Nel Rawlison - 8 letnia Angielka .
Władysław Tarkowski , pan Rawlison .
Chamis , Idrys , Gephr - Arabowie , porywacze dzieci .
Kali (młody Murzyn ) , Mea ( Murzynka , niewolnica )
Smain , Fatma ,
Saba ( pies ) , King ( słoń ) .
33 4 33
dzięki :)
dz\
dzięki !!!! xd
dzięki