Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:30:24+02:00
Siema ! :)
RAP ogolnie nazwa wywodzi sie ze Stanow Zjednoczonych zapoczątkowanych przez czarnych ( głownie to dzielnica DETROIT ) Jest to rodzaj ekspresji wokalnej jest to takze element kultury HIP HOPOWEj. RAp jak sama nazwa wskazuje zapoczątkował sie tylko iwylącznie w Stanach. Głownie zaczeło sie wszystko od EMINEMA :) Chodzi w rapie o to aby wypowiedziec wiele słow znaczącyh przekazac to.
Stąd np Peja ma skrot RAP czyli Ryszard Andrzejewski PEJA :)
17 2 17
2010-04-11T18:33:06+02:00
Gdzie i kiedy powstał? Powstał we wczesnych latach 70 XX w. w Stanach Zjednoczonych.

Przykładowy zespoły, wokaliści, muzycy,utwory? Peja, Gabi, OSTR, SLU, Firma JP, Ryjek, Bezimienni, Owal emcedwa ii duzo duzo innych.
Ogolnie rap polega na rytmicznym wypowiadaniu słów, mozna powiedziec ze recytowanie ich xdd
Cztery główne elementy hip-hopu to rapowanie, graffiti, taniec breakdance i DJing

mam nadzieje ze pomoglam :))
12 2 12