Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:26:59+02:00
1 rekin (stworzenie zamieszkujące wody jest drapieżne i ma kilka rzędów zębów)
2 amen (kończenie modlitwy)
3 gniazdo (miejsce zamieszkania większości ptaków)
4 tak (odpowiedź potwierdzająca)
5 igła (szukać jak ..... w stogu siana)
6 mama (najbliższa ci osoba żeńska)
7 ezio :D (nazwa assasina z assasins creed 2)
2010-04-11T18:32:12+02:00
1. Rower
2. mArchew
3.maGia
4.maTematyka
5. Igloo
6. aMeryka
7. opEra

1.pojazd dwukołowy. pedałuje się na nim.
2.pomarańczowe warzywo.
3.inaczej czary
4.przedmiot w szkole
5.mieszka w nim Eskimos
6.kontynent. jest północna i południowa
7.jest leśna w Sopocie