Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:24:01+02:00
Państwo, państwo angielskie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:26:08+02:00
Królestwo, królowa, wyspa, j.angielski, potwór z Lochness, król Artur, funty, kierownica w samochodzie po prawej stronie, czerwone budki telefoniczne.
2010-04-11T19:17:52+02:00
Samochody z kierownicą po prawej stronie, królowa, pałac, Big Ben, ciągle deszczowa pogoda, język angielski, czerwone telefony, flaga.