Odpowiedzi

2009-11-03T19:42:31+01:00
Spartanie już od 7 roku życia rozpoczynali surowe i państwowe wychowanie , a mając 12 lat trafiali do koszar i pod okiem opiekunów uczestniczyli w szkoleniu wojskowym . Następnie doświadczony , dwudziestoletni żołnierz bardzo dobrze pełnił swoją dziesięcioletnią służbę wojskową.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:55:21+01:00
Już od najmłodszych lat młodzi spartanie byli poddani selekcji. Tylko silni, zdrowi i wysportowani trafiali do koszar, a reszta zostawała zabijana. Młodzi Spartanie od 12 roku życia żyli w koszarach. Uczyli się zgrania i braterstwa co owocowało świetnym rozumieniem taktyki przez żołnierzy. Spartanie byli lepiej wyposażeni od innych ludów. Posiadali tarcze, łuki, włócznie, miecze i ochraniacze.