Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:32:13+02:00
Robot może zastąpić człowieka tylko w niewielkim stopniu. Robot może się nauczyć sprzątać, czytać, gotować czy inne podobne rzeczy ale nie będzie potrafił czuć, kochać, płakać . A my również nic nie będziemy czuć do tego robota bo to tylko jakaś mądra maszyna.
2010-04-11T18:39:14+02:00
Zastąpienie człowieka przez robota to tylko kwestia czasu. Dzisiaj może wydawać się to całkowicie nierealne, ale z czasem może się to urzeczywistnić, tak jak to stało się nieraz. Niektóre dzisiejsze technologie 100 lat temu były dla ludzi niewyobrażalne, chociażby taki dzisiejszy zwykły samochód. Nikt wtedy nawet nie pomyślał, że przebycie setek kilometrów może trwać kilka godzin, a nie kilka dni. Podobne historie mają komputer, zmywarka i wiele innych, dzisiaj tak zwyczajnych urządzeń. Technologia bardzo szybko postępuje, dlatego nie można w nią wątpić, bo coś co nie mieści nam się w głowie jutro może stać się rzeczywistością.
1 5 1