Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:29:03+02:00
3h45min = 211,5 km
225min - 211,5km
60 min - x
x=(60 min×211,5km)÷225min
x=56,4 km
W przeciągu 60 minut pokonywał średnio 56,4km.
11 4 11
2010-04-11T18:32:15+02:00
3h 45 min = 225 min

225 min............211,5 km
60min................x km

x=(211,5*60) : 225
x= 5,64 km

w ciagu godziny 5,64 km
4 3 4
2010-04-11T18:33:36+02:00
____70,5_____
211,5:3
- 21
___________
15
- 15
____________
==
Odp:W ciągu jednej godziny pokonywał70,5km.