Odpowiedzi

2009-11-03T19:30:10+01:00
1)Zdaniem dorosłych najpiękniejszy dom jest taki który kosztuje sto tysięcy zł.
2)Najcudowniejszym widokiem dla Małego Księcia był widok zachodów słońca.
3)W 1909 roku nie potraktowano poważnie odkrycia tureckiego astronoma ponieważ był on dziwacznie ubrany.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:38:30+01:00
1.Zdaniem dorosłych najpiekniejszy dom to ten za 100 tysięcy złotych
2.Najcudowniejszym widokiem na świecie był zachód słońca
3.W 1909 roku nie potraktowano poważnie tureckiego Astronoma, ponieważ miał bardzo dziwne ubranie.
11 4 11