Odpowiedzi

2010-04-11T18:35:24+02:00
1. Co zamierzałaś robić w przyszłości jak jeszcze byłaś młoda mamo?
- Chciałam zostać aktorką ,ale moje cele zmieniły się
2. Czy poznałaś tatę w młodości
- to była raczej późna młodość miałam jakieś 25 lat
3. Co stawiałaś sobie za cel w młodości
-Przede wszystkim moim celem było wykształcenie się i zobycie jakiegoś dobrze płatnego zawodu w przyszłości
4. Co lubiłaś robić?
-Chodzić z przyjaciółmi do pobliskiej palmiarni. Tam była taka ławeczka zawsze siadywaliśmy na niej i odpoczywaliśmy.
5. Wielu miałaś przyjaciół?
-Tak wielu. Byliśmy taką wielką zgrana nie samowicie paczką
Przepraszma cię ale straciłam wenę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:43:48+02:00
Ja: Jak wyglądały stroje w szkolach?
M: Ubieralismy się w granatowe fartuszki z białymi kolnierzykami.
ja:Czym pisałaś w szkole?
M; W ławkach byly zamontowane kałamarze, a pisałam stalówką włożoną do obsadki,
Ja: Jaka była pierwsza Twoja ksiązka do nauki
M: Elementarz Falskiego
Ja:Jakie ubranie najbardziej w młodości nie lubiłaś?
M:Nie było rajstop, tylko pończochy bawełniane na podwiązkach.
Ja:Ile trwała nauka w podstawówce?
M: Nauka trwała 7 lat.
Ja:Czy pamiętasz czy cytrusy były dostępne cały rok?
M; pomarańcze i cytryny były dostępne tylko na Boże Narodzenie
Ja:Czy dzisiejsza moda nawiązuje do tej z twoich czasów?
M: Często moda wraca, zarówno mini jak i maxi. Dodatki się tylko zmieniają.
Ja:Jakiej muzyki słuchałaś?
M; Głównie rockowej , BEATLESÓW.
Ja:Czego brakuje Ci z tamtych lat?
M: Stabilizacji przede wszystkim.


pozdr i liczę na naj :)