Odpowiedzi

2010-04-11T18:31:14+02:00
Narzuć jakąs pelerynę z narysowanymi łuskami ;p
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • adgj
  • Początkujący
2010-04-11T18:31:27+02:00
Np z kartek papierowych wyciąć łuski. Na jakąś tkaninę poprzyczepiać wszystkie elementy ryby.
2 4 2
2010-04-11T18:33:07+02:00
Ja bym się ubrała w lśniące ciuch najlepiej z cekinami i zrobiła maskę z gazet i specjalnego kleju(na pewno mieliście na technice) apotem ją pomalowała
3 4 3