Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:35:00+02:00
A)
Z dedykacją dla cudownej pary Małego Księcia i Róży, którzy odnaleźli sens słowa miłość.
b)
Z okazji święta Waszego życzenia wszystkiego najlepszego: niech każdy dzień dostarcza radości, niechaj problemy Was omijają, a wszyscy bardzo Was kochają, Bo jak nikt inny na świecie, Wy na to zasługujecie!
c)
Serdeczne podziękowania Małemu Księciu i Róży przesyłają przyjaciele.
2010-04-11T18:40:36+02:00
B) życzenia

Drogi Mały Książe i Różo!
Z okazji Waszego ślubu, pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia. Aby miłość prowadziła Was do końca Waszych dni, żebyście doceniali każdy z tych dni, brali z nich jak najwięcej i spędzali je ze sobą jak najbardziej się da! Doceniajcie każdą, nawet najmniejszą rzecz, jaką podaruje Wam los. Żyjcie miłością i okazujcie ją sobie. I w księżycowym blasku promieni, rwąc kwiaty marzeń na srebrnej mgle, uwierzcie, że jesteście sercem złączeni w pierwszej miłości rozkosznym śnie.