Odpowiedzi

2009-11-03T19:26:06+01:00
48+48+24+24 = 144 - obwód
144:4 = 36 - bok kwadratu

36*36= 1296m = 12.96 arów
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:28:42+01:00
Obwód prostokąta:
(2x48m)+(2x24m)=96+48=144m
jeden bok kwadratu :
144m:4=36m
Pp kwadratu:
36x36=1296m²
ar ma 10x10m= 100m²
1296:100=12,96 ara
27 4 27
2009-11-03T19:30:19+01:00
Ob prostokąta= Ob kwadratu
Ob prostokąta= 2*a+2*b
Ob prostokąta= 2*48+2*24=96+48=144
Ob kwadratu=144
Ob kwadratu=4*a
4*a=144
a=144/4
a=36
P kwadratu=a²
P kwadratu=1296 m² =12,96 ar
1ar=100m²
12 4 12