Odpowiedzi

2010-04-11T18:34:07+02:00
Dla mnie zdrowe żywienie oznacza przedewszystkim:
- zrdową dietę czyli dietę bogatą w tłuszcze roślinne zamiast zwierzęcych, unikanie produktów o dużej zawartości tłuszczu,
-urozmajcona dieta
-conajmniej 2 litry dziennie napojów
-jedzenie warzyw i owoców

pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • adgj
  • Początkujący
2010-04-11T18:34:44+02:00
For me healthy feeding is above all a healthy diet. But also practising sport, conducting a healthy lifestyle.
1 5 1