Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:40:14+02:00
Czyrak ucha
nagła głuchota
niedosłuch
Otoskleroza
Otospongioza
zaburzenie równowagi
szum w uszach
zapalenie ucha środkowego
zapalenie ucha zewnętrznego
zatkanie ucha ( woskowina uszna)

&
Pozdro ;]
2010-04-11T18:41:20+02:00
Różnego rodzaju zapalenie np.ucha środkowego, ucha wewnętrznego,
jeszcze :
szumy uszne
złośliwe zapalenie ucha zewnętrznego
czyrak ucha
nagła głuchota
niedosłuch
Otoskleroza
Otospongioza
zaburzenie równowagi
2010-04-11T18:46:45+02:00
Świnka
ostre zap ucha środkowego
Otoskleroza
Otospongioza
wirusowe zap ucha