Odpowiedzi

2010-04-11T19:05:19+02:00
W wielką sobote jest dużo czytań ponieważ jest święcenie koszyczków i czytania są dotyczące życia pana jezusa przed zmartwychwstaniem.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T19:24:53+02:00
Ponieważ jest święcenie koszyczków ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:37:19+02:00
Jest dużo czytań ponieważ wszystkie dotyczą męki pańskiej [drogi krzyżowej], są śpiewane lub czytane. Dotyczą Pana przed Zmartwychwstaniem.

mam nadzieje że dobrze!!
nie urywam że zależy mi na punktach bo jestem cienka z matmy .... i wystawiam zadania z matmy!! =)