Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:59:13+02:00
Ponieważ niektórzy rozumieją to inaczej , a niektórzy znów inaczej nie zgadzają się z tym i dlatego dobra nowina nie trafia do wszystkich jednakowo .
2010-04-11T19:48:50+02:00
Wydaje się ludziom że dobra nowina trafia do każdego tak samo ale tak nie jest, ponieważ do jednego człowieka trafi tak że będzie tak szczęśliwy że się rozpłacze z szczęścia a do drugiego człowieka tak że będzie szczęśliwy jak to z dobrej nowiny ale nie będzie aż tak zadowolony żeby płakać z szczęścia, po prostu zareaguje normalnie szczęśliwie.


Mam nadzieje że dobrze, zależy mi na punktach. =)=)=) ;*