Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:36:56+02:00
Z węgla otrzymujemy paliwa, gazy opałowe, koks, smołę węglową i benzol.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:40:16+02:00
Nie bardzo rozumiem, ale
cukry, białka, tłuszcze, tlenki węgla (II i IV)
koenzym A, mocznik, kwas węglowy, alkohole, kwasy karboksylowe, estry, oksyhemoglobina karbaminohemoglobina
karboksyhemoglobina,
2010-04-11T19:07:19+02:00
Grafit , kwas weglowy , tlenki wegla , weglany ,zwiazki organiczne