Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Olgu
  • Rozwiązujący
2010-04-11T18:39:33+02:00
Ponieważ Bałtyk nie ma dużych pływów ani silnych prądów morskich wiec nanosy aluwialne są gromadzone, a nie zabierane np. przez pływy
2010-04-11T19:24:24+02:00
Piaski niesione przez rzekę nie są wymywane przez morze Bałtyckie, tylko osiadają na brzegach. Gdyby morze miało większą siłę to by wciągało piaski, nie ma tam zbyt silnych prądów.