Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:50:04+02:00
Uzdrowienie opętanego
w domu Piotra
liczne uzdrowienia
uzdrowienie trędowatego
uzdrowienie paralityka
uzdrowienie w szabat
burza na jeziorze
uzdrowienie opętanego
kobieta cierpiąca na krwotok
córka Jaira
rozmnożenie chleba
Jezus chodzi po jeziorze
uzdrowienie w Genezaret
syrofenicjanka
uzdrowienie niewidomego
drugie rozmnożenie chleba
uzdrowienie głuchoniemego
przemienianie Jezusa
uzdrowienie epileptyka


3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:56:39+02:00
Wszystkie cuda :
uzdrowienie opętanego
w domu Piotra
liczne uzdrowienia
uzdrowienie trędowatego
uzdrowienie paralityka
uzdrowienie w szabat
burza na jeziorze
uzdrowienie opętanego
kobieta cierpiąca na krwotok
córka Jaira
rozmnożenie chleba
Jezus chodzi po jeziorze
uzdrowienie w Genezaret
syrofenicjanka
uzdrowienie niewidomego
drugie rozmnożenie chleba
uzdrowienie głuchoniemego
przemienianie Jezusa
uzdrowienie epileptyka


PZDR
3 4 3