Odpowiedzi

2010-04-11T18:41:01+02:00
Karbon
Rozkład olbrzymich paproci drzewiastych.
  • Olgu
  • Rozwiązujący
2010-04-11T18:41:23+02:00
W karbonie, ponieważ układ lądów w tym czasie był w gorącej strefie międzyzwrtonikowej, a węgiel tworzy się w wilgotnych gorących warunkach, gdzie rosną wysokie paprocie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:19:57+02:00
W karbonie, ponieważ tworzył się on w wilgotnym klimacie ze szczątków roślin.