Odpowiedzi

2010-04-11T18:48:44+02:00
A) dwa okregi tej samej wielkosci, jedna os symetrii miedzy nimi, w rownej odleglosci od ich srodkow, druga przechodzaca przez srodki obydwu okregow.

b) jeden okreg mniejszy drugi wiekszy, os przechodzi przez srodki obydwu okregow,

c) okreg w okregu o wspolnym srodku
45 3 45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:49:57+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Podaję 3 rysunki do wszystkich podpunktów.
165 4 165
ThX :)
w b) można 1 duże kółko zarysować a 2 małe w środku tylko że na dole kółka ;)