Odpowiedzi

2010-04-11T18:45:24+02:00
Średniowieczny handel był dla Polski bardzo ważny, ponieważ ówczesne państwo polskie to właśnie z niego czerpało główne korzyści pieniężne. Pieniądze napływały od cła i myta, a jak wiadomo jest to podatek nałożony na towary. Podatek idzie na wydatki państwa, a przez Polskę przebiegało wtedy wiele szlaków handlowych, dlatego nasze państwo mogło rosnąć w siłę i potęgę.
26 2 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:46:26+02:00
Handel w średniowieczu był ważny dla Polski,ponieważ był to jeden z lepszych możliwości zarobku. W średniowieczy najbogatszą grupą społeczną pod arystokracją byli kupcy. Umożliwiali oni dostarczanie nam dostarczanie ziół, owoców i innych rzeczy,które w Polsce nie występowały


Tyle wystarczy ?
87 4 87