Odpowiedzi

2010-04-11T18:47:47+02:00
Dzisiaj na polskich dworcach bardzo popularne jest żebractwo.
Mama Zosi żyje w ubóstwie.
Tola ma nerwicę natręctw.
Kalectwo pana Kowalskiego jest nie do zniesienia.
Mój brat to biedactwo.
Kaśka to prawdziwe szkaradztwo.
Inwalidztwo mojej babci jest uciążliwe.
Każde krętactwo Tomka się wyda.
W Gruzji lubiane jest tułactwo.
2 5 2
2010-04-11T18:51:03+02:00
żebractwo- Żebractwo staje się coraz częstrzym zjawiskiem, zwłaszcza wśród ludzi uzaleznionych od alkocholu bądź narkotyków.
natręctwo- Jest dziś bardzo popularnym zjawisiem wśród żebrzącyhc cyganów
kalectwo- coraz częściej spotyka ludzi, z upływem lat rodzi się coraz więcej kalekich dzieci.
szkaradztwo Spotyka dziś wielu ludzi, którzy niezdrowo odrzywiaja sie w fastfoofadach.
Krętactwo staje sie popularnym zjawiskiem dla młodziezy w szkołach.

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:54:02+02:00
Według niektórych ludzi żebractwo jest idiotyczne.
Dla wielu ludzi liczy się tylko ubóstwo pieniężne.
Ten Jarek to mi nie daje pokoju, to sie nazywa natręctwo.
Kalectwo jest okropna chorobą.
Ale z tej Kasi to biedactwo.
Asia kupiła sobie wczoraj bluzkę, szczerze..straszne szkaradztwo.
Inwalidztwo to dla wielu ludzi życie od nowa.
W miastach panuje krętactwo.
Tułactwo ludzi po świecie jest nadzwyczajne.
2 5 2