Odpowiedzi

2010-04-11T18:49:50+02:00
Olbrzymi isopod - jeden z największych gatunków skorupiaków, zamieszkuje głębokie, zimne wody Atlantyku. Największe okazy ważą ponad 1,5 kg i mierzą ponad 70 cm długości. Tego ogromneko skorupiaka można spróbować w Tajwanie.


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:49:59+02:00
Dziwne: *(żółw matamata (Chelus fimbriatus)
*Aye-aye (Palczak madagaskarski, Daubentonia madagascariensis)
*Połykacz (Eurypharynx pelecanoides)
*Axolotl
*Śluzice (Hagfish, Myxini)
*Australopławikonik (Leafy sea dragon, Phycodurus eques)
*Owłosiony homar (Yeti crab, Yeti lobster, Kiwa hirsuta)
*Golec (Naked mole rat, Heterocephalus glaber)
*Pigmejka, Marmozeta pigmejska (Callithrix (Cebuella) pygmaea)
mogą być?:)























































1 5 1
2010-04-11T18:51:16+02:00
Drzewak rudy
tenkile
liściołaz
potwór z Cooloola
tamaryna białoczuba
tamaryna cesarska
ośmiornica naśladowaca
dydelfy wełniaste
1 5 1