Odpowiedzi

2010-04-11T18:57:52+02:00
Rozwiazanie w zalaczniku.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:58:11+02:00
R - promień podstawy
l - tworząca
h - wysokość
d = 2r

z połowy kwadratu:
d = l√2

P = dh/2 = 32
hd = 64
P = l²/2 = 32
l² = 64 => l = 8 => d = 8√2 => r = 4√2
h = 64/d = 64/8√2 = 8/√2 = 4√2

V = Pp * h/3
V = πr² * h/3 = 128√2π/3

Pb = πrl
Pb = 32√2π

jak masz pytania to pisz na pw
3 5 3