Odpowiedzi

2010-04-11T18:46:21+02:00
Backingam Palace
Diabelski młyn
Królowa Elżbieta
Księże Karol
księżna Diana
książe William
Londyn
Tamiza
Stonehenge
zespoły piłkarskie
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:48:32+02:00
1 to Zegar Big Ben
2 Monarchia ( Królowa, rodzina królewska i jej członkowie, monarchia )
3 Klimat, pogoda - mgła, deszcze
4 Margaret Thatcher
5 Piłka nożna (stadiony i sławni trenrze wraz z piłkarzami )
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:19:14+02:00
1. Big Ben
2. Londyn
3. Rodzina Królewska
4. Herbata o godz. 17
5. Pogoda deszczowa
6. rodzina Beckham' ów
1 2 1