Odpowiedzi

2010-04-11T18:50:49+02:00
81.9 chyba bo 30 % z 63 to 18.9 wiec trzeba dodac do 63 18.9 i wyjdzie 81.9
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:51:15+02:00
1. 70%=63zł
63:7=9
10%=9zł
100%=90zł
Odp. Sweter przed obniżką kosztował 90zł.
2.130%=3,90zł/kg
3,90:13=0,3
10%=0,3zł/kg
100%=3zł/kg
Odp. Pomarańcze przed podwyżką kosztowały 3zł/kg.
2 3 2
2010-04-11T18:51:36+02:00
1.70% - 63
100% - x
x=(63x100%);70%
x=90
Odp:sweter kosztował 90zl

2.130% - 3.90
100% - x

x=(3.9 x100%);130
x=3
Odp: pomarańcze kosztowały 3zl
1 3 1