Zad.1 Podkreśl orzeczenia.W każdej parze zdań zaznacz ta które jest zdaniem pojedynczym.Wpisz pierwsze litery zdań pojedynczych
1.Przeczytam tę książkę jeszcze dzisiaj
2.Ciągle się wiercisz i nie uważasz
3.Ola ma kolorową papugę i świnkę morską
4.Zagramy w piłkę czy pojeździmy na rowerach?
5.Nie przeczytałam lektury ani nie nauczyłam się wiersza
6.Lidka nie lubi szpinaku ani brukselki
7.Oddam ci pieniądze w środę lub w czwartel
8.Iza dostała piątkę,więc się cieszy

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:54:00+02:00
1.PRZECZYTAŁEM tę książkę jeszcze dzisiaj
2.Ciągle się WIERCISZ i NIE UWAŻASZ
3.Ola MA kolorową papugę i świnkę morską
4.ZAGRAMY w piłkę czy POJEZDZIMYna rowerach?
5.NIE PRZECZYTALAM lektury ani NIE NAUCZYLAM się wiersza
6.Lidka NIE LUBIszpinaku ani brukselki
7.ODDAM ci pieniądze w środę lub w czwartel
8.Iza DOSTAŁA piątkę,więc SIE CIESZY
2 3 2
2010-04-11T19:08:45+02:00
1. PRZECZYTAŁEM
2. WIERCISZ, NIE UWAŻASZ
3. MA
4. ZAGRAMY, POJEDZIEMY
5. NIE PRZECZYTAŁEM, NIE NAUCZYŁEM
6. NIE LUBI
7. ODDAM
8. DOSTŁA, SIE CIESZY
2 5 2