Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T19:32:00+01:00
0.003 - 3 promile
0.0012 - 1,2 promila
0.025 - 25 promile
0.705 - 705 promili
0.12 - 120 promili
0.5 - 500 promili
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:32:49+01:00
1. 3 promile
2. 1,2 promila
3. 25 promili
4. 705 promili
5. 120 promili
6. 500 promili
2009-11-03T19:39:33+01:00
Promil to tysięczna część więc

3 promile
1,2 promila
25 promili
705 promili
120 promili
500 promili