Odpowiedzi

  • eng1
  • Początkujący
2010-04-11T18:52:55+02:00
Pan Bog dajac mi zycie ofiarowal mi chrzest czyli przyjecie do Kosciola. Byl to najwiekszy dar jakim mogl mnie obdarzyc. Obok tego daru obdarzyl mnie rowniez wieloma talentami takimi jak sprawna gra na gitarze, plynnosc w liczeniu zadan matematycznych.
7 4 7
2010-04-11T18:53:49+02:00
Od Boga otrzymałam dwa cenne dary, dzięki nim mam mozliwość grania na gitarze i grania w koszykówkę. W przyszłości pragnę zostac koszykarką i grać na gitarze na spotkaniach rodzinnych.

35 4 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:55:02+02:00
Bóg obdarzył mnie wieloma darami. Niektóre z nich udało mi się odkryć i staram się je rozwijać. Umiem grać na gitarzę, jestem dobra z matemetyki. Robię dużo rzeczy albo te dary udoskonalić. na pewno posiadam także dary, których nie zdołałam jeszcze odkryć, ale sądze że kiedyś mi się to uda i nie zmarnuję tych umiejętnośći.

5 4 5