Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:54:35+02:00
Modlitwa w moim zyciu powinno być najważniejsze!!!!!!!!!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:55:04+02:00
Miejsca, w których najczęściej się modlę, to kościół dom, oraz moje serce. Ogółem modlitwę mogę odmawiać wszędzie, byle by było w miarę cicho. Modlitwa, jest u mnie na pierwszym miejscu.
2010-04-11T19:26:36+02:00
Miejscem modlitwy może być:dom,kościół,cmentarz,katecheza;]