Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:00:49+02:00
W załączniku, pamiętaj linia ukośna po prostu ''przekrzyw'' trochę ;))

liczę na naj ;)
1 1 1
2010-04-11T19:13:09+02:00
krzywa wieża.!

i ona jest ukośna , więc też ci się przyda do zadania .!
tam są 2 zdjęcia wybierz sobie .!
pozdrawiam;*


1 5 1
2010-04-11T19:13:28+02:00
Może ci się przyda


http://www.fotografuj.pl/Article/ABC_fotografii_kompozycja/id/172/page/3#content
1 1 1