Odpowiedzi

2009-11-03T19:40:09+01:00
Napisałam o osobie przynoszącą szczęście a nie o rzeczy ale mam nadzieję, że się przyda.

Dawno temu miałam problemy z nauką. Pewnego dnia dziewczyna, która chodziła ze mną do szkoły zauważyła mnie smutną, stojącą przed szkołą. Od razu do mnie podeszła i spytała się co mnie gnębi. Opowiedziałam jej o swoich problemach, a ona postanowiła mi pomóc. Dzięki Kasi poprawiłam wszystkie złe oceny i zaczęłam się solidnie uczyć. Później już dostawałam same dobre oceny. Od tamtej pory Kasia jest moją przyjaciółką, która mi często pomaga. Ja także pocieszam moją przyjaciółkę lub pomagam jej rozwiązywać problemy. Jest ona osobą, której mogę zaufać i wiem, że nigdy mnie nie zawiedzie.
Dzięki Kasi moje życie się całkiem zmieniło i to właśnie ona jej osobą, która przynosi mi szczęście.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:41:47+01:00
Szczęście przynosi mi mój medalion.Zawsze biorę go do szkoły na kartkówki, sprawdziany,testy i odpowiedzi ustne.Bardzo wiele razy przyniósł mi szczęście.Pomaga mi się skupić i odświeża mi pamięć.Mam nadzieję że każdy ma rzecz lub kogoś co przynosi mu szczęście:)



Mam nadzieję że pomogłam
Pozdrawiam!
2 3 2