Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:57:39+02:00
44 cm :2 = 22 cm
22 cm - 2 cm = 20 cm
20 cm : 2 = 10 cm
1 bok - 10 cm
2 bok - 12 cm
P = 10 cm * 12 cm = 120cm2
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:59:15+02:00
Obw=44cm
x=długość krótkiego boku
x+2=długość długiego boku
x+x+x+2+x+2=44
4x+4=44 /-4
4x=40 /:4
x=10-długość krótkiego boku
10+2=12-długość długiego boku
10*12=120cm
Pole wynosi 120cm2
2 2 2
2010-04-11T19:42:50+02:00
44 / 2 = 22
22 - 2 = 20
20 / 2 = 10
Pole = 10 * 12 = 120