Mam do przetłumaczenia:
Moja koleżanka ma na imię Monika. Jest ona bardzo sympatyczną i bardzo miłą osobą. Bardzo lubię spędzać z nią swój wolny czas. Interesuje się ona od małego modą oraz chciałaby zostać słynną modelką. Monika lubi również spacerować wieczorami.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:59:42+02:00
My friend name is Monika. It is very pleasant and very nice person. I really like to spend with her my free time. She Interested in from a small fashions and she would like to be famous model. Monika loves to walk in the evenings.
1 5 1
2010-04-11T19:04:08+02:00
Meine Freundlin heißt Monica. Sie ist sehr sympatish und nett Person. Ich verbrienge mein Freizeit mit ihn gern. Sie interessant sich für eine Mode (schon als klein Kind) und sie will eine bekannte Modellin werden. Monica mag am Abends Spazierengänge machen.