Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:59:50+02:00
Marek Juniusz Brutus-W tym samym roku uczestniczył w zamachu na Cezara w idy marcowe. Według niektórych źródeł to do niego były skierowane ostatnie słowa Cezara "I ty Brutusie, przeciwko mnie" (Et tu Brute, contra me)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:01:01+02:00
Brutus wbił nóż w plecy Cezarowi który padł ofiarą spisku, który przygotowali zwolennicy senatu, w obawie, że ogłosi się on królem. Brutus byl jego przyjacielem i wlasnie po tym jak wbil mu noz to Cezar wypowiedzial te slowa.
2 3 2